Pagi ISNIN


Jam loceng berbunyi time dah waktu kerja... alolah... malas betul aku nak bawak kereta.. huhuhu time hujan pulak tu jam dah menunjukkan pukul 6.30 pagi.. aisyiii.. apasallah aku lambat bangun pulak pagi ni. hmmmm patut la hujan rupaanya.. ni yang buat jiwa i kacau ni.. "wehhhh.. bangun ! bangun semangat! weh... nyawa apasal korang malas sangat bangun pagi ??? pergi kerja la... huhuhu" (tu suara semangat aku la..)
Aku mula kejutkan 2 orang anak perempuan anak ku.. kesian aku tengok, kecik-kecik lagi dah dipaksa pegi kesekolah, kesian jugak nak kejut sebab semalam jer baru lepas pegi Sunway Lagoon.. bukan main happy dia main air dan roler coaster.. hahaha.. kerja.. tetap kerja.. mesti cari duit lebih.. karang sape nak bayar ansuran gelang emas aku yang aku ambik rm6k hari tu.. hahaha gatal-gatal nak pakai.. sape suruh kan..

Hari yang aku paling malas nak pegi kerja ialah hari isnin... wa cakap sama lu semua.. serius bukan apa semalam kan cuti 2 hari... so rasa macam dunia ni ana yang punya.. kerja. wa mesti kerja....kalau tak kerja nak makan apo...

Comments

Popular posts from this blog

RAHSIA CEMBURU LELAKI MELALUI ZODIAK

RAHSIA NOMBOR RUMAH

RAHSIA TULISAN