SAYANGI ANAK ANDA, JANGAN BUANG BAYI ITU..


kes pembuangan bayi amat luar biasa sekarang, itu dinamakan generasi sekarang kurangnya didikan agama, ibubapa pun memainkan peranan yang penting untuk melahirkan generasi yang bertamadun dan hormat menghormati...
ni saya nak pesan kat orang perempuan ni, apasal korang ni bodoh sangat.. korang tau tak kita ni perempuan darjat kita lebih tinggi di akhirat lagi. Pahala Allah s.w.t bagi amat melimpah-ruah, korang tau korang cantik apasal jual murah sangat sampaikan tergadai body ??? sape yang rugi ??? sape yang akan merasa menyesal ??? emmm... aku sedih sangat dengan generasi sekarang ni dah tau benda tu buat sedap, tapi biarlah dengan buat dengan elok (berkahwin) kasihanlah bayi itu. Yang tidak berdosa, yang akan menolong kita akhirat kelak... yang bole buat tumpang bila kita dah tua nanti. Haii.. ksian sunggguh ibubapa yang tak tahu menghargai anak-anak..ASET kita paling bermakna dalam hidup khalifah Allah..

Ni nak buat pesanan kat orang lelaki pulak, korang ni tau kan korang ni power !!! boleh kahwin lebih.. apasal yang suami orang suka mengayat-ayat anak-anak dara pastu suka merosakkan, saya tengok sekarang ni pun susah nak cari lelaki yang betul2 bertangggungjawap, penyayang sebab semuanya mata keranjang dan suka menunjukkan power dia tu...dulu orang lelaki suka pegi masjid.. sekarang suka lepak-lepak dengan kawan-kawan kat kedai makan.. kata nak cari duit lebih.. HIDUP-HIDUP... ADA HARTA SUSAH, TAK DE HARTA PUN SUSAH

Comments

Popular posts from this blog

RAHSIA CEMBURU LELAKI MELALUI ZODIAK

RAHSIA NOMBOR RUMAH

RAHSIA TULISAN