MAKAN DI PIZZAHUT KALI NI




MAKAN DI PIZZA HUT HARI NI

Rasanya baru dua tiga hari makan pizza dah.. tapi hari ni nak makan pizza lagi sebab dah rasa stress sangat dengan kerja yang berlambak kat pejabat. Kalau kita ambik cuti pun bukan ada kawan yang hendak tolong selesaikan. Dah nasib, tak pe lepas balik pejabat kita cuci mata dengan makan pizza hut




Sedih sangat kali ni sebab makan pizza sorang-sorang, apa nak buat sebab 24 jam hidup saya ni asyik kerja je... BOSSSAN !!! oh tidak.. tapi saya sangat perlukan ruang untuk tenangkan jiwa saya yang pening-pening ni... jam 5 petang balik... jap lagi nak hantar anak pegi tuisyen pulak... hmmm ... sempat lagi ke nak makan pizza... macam best kan..



Ni pakai  main oder je... kepala masih pening-pening



JIKA ANDA SUKA INFO SAYA SILA 'SHARE'.

Popular posts from this blog

RAHSIA CEMBURU LELAKI MELALUI ZODIAK

RAHSIA NOMBOR RUMAH

KHASIAT HALIA